2016. november 7., hétfő

Iphone 6S 16GB astroszürke T-mobil függő telefon eladó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó Iphone 6S 16 GB-os tmobilos telefonom töltőjével és dobozával. kb 1 éve vásároltam bontatlan állapotban egy nem hivatalos apple szervízben. A készüléket ma gyalultam le és aktiváltam újra tehát nincs tiltva, működőképes egyetlen apró hibája a fotón látszik, a tpu tokon keresztül megütődött. Az én ujjlenyomatomat van hogy nem olvassa be de ez elenyésző 10ből 1 kb. Mivel nincs információm arról, hogy hogyan került az én eladómhoz ezért letiltás ellene garanciát nem tudok vállalni rá és pénzvisszafizetési garanciát sem letiltás esetén. Egy hét garanciát vállalok arra az esetre ha valami belső hibája lenne. A telefon gyáriszámát kiadom privát kérdés válaszaként. A fentiekről adásvételi szerződés születik.
Kérek minenki ezek fényében licitáljon, csak KP-s vevő érdekell, nem cserélek és nem számítok be.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2016-11-17 21:07 . Iphone 6S 16GB astroszürke T-mobil függő telefon eladó - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése