2017. január 25., szerda

Tommee Tippee kézi mellszívó+ AJÁNDÉKOK!!! - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képen látható Tommee Tippee kézi mellszívó a képen látható állapotban.
A csomag tartralma: 1 db szívófej, 1 db anyatejtároló pohárka tetővel (nem csavaros tető, csak rányomós), 1 db cumisüveg (használt, cumi nélkül), szelep a mellszívóhoz,  1 db saját sterilizálódoboz.
AJÁNDÉKBA ADOK HOZZÁ 1 PÁR TOMMEE TIPPTE MELLBIMBÓ VÉDŐT TOKKAL ÉS 4 DB LANSINOH TEJTÁROLÓ ZACSKÓT!
A sterilizálóba belefér a mellszívó minden darabja és a bimbóvédő is. Akár már a kórházi csomagba is be lehet készíteni szülés előtt. Nekem jó volt, hogy bevittem. Én viszonylag keveset használtam, de nagyon szerettem!
Valahol a doboza és a leírása is megvan, azt megkeresem,  és megpróbálom azzal postázni!
Az aukció zárása után kérlek 4 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot!  2 hetet tudok várni az utalásra. Ellenkező esetben a terméket újra meghirdetem a megfelelő értékelés mellett! Ha gond adódik, írj és megbeszéljük!
Postázás mindig az aktuális díjszabás alapján, a súly függvényében. Bővebb információ a szállítási feltételeknél olvasható!


Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2017-02-15 03:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése