2020. november 26., csütörtök

34 cm-es felfújható terepjáró kerekű,2 funkciós babakocsi,átfordítható tolókarral,lapjára csukható - Jelenlegi ára: 26 7

Eladó egy 34 cm-es felfújható kerekű, 2 irányból tolható, aluvázas Hartan márkájú 2 funkciós babakocsi.
Babakocsi: 34 cm-es átmérőjű, felfújható kerekű, ezáltal igen könnyedén tolható bármilyen útviszonyok között. Lágy , modern rúgózású, kellemesen ringatja a kisbabát menet közben. Viszonylag kicsire összecsukható és szállítható, nekünk egy Trabant Combi hátuljába simán befért , de kinyitva egy nagy , tágas és kényelmes babakocsit kapunk. Az alján gyári pakolórács található, rengeteg csomag, hokozóeszköz, pelenka stb... odafér. A tolókarja 180 fokban állítható, ez praktikus, mert a szülő magasságához be lehet állítani, így kényelmesebbé válik a tolása a magasabb, alacsonyabb embernek is. A tolókar felülete gumis, így télen "nem fagy oda a kezünk" ill. nyáron "nem sül oda". Ezen egy icipici helyen van sérülés. A tolókar átfordítható, tehát így a kocsi 2 irányból tolható. A huzata patentos, így bármikor könnyedén még az édesanya is le tudja venni és mosógépben kimosni, pamut mintás huzat, semleges, unisex színösszeállítású. A kocsi háttámlája vízszintestől-függőlegesig , több állásban dönthető-ültethető. A karfája kivehető ill. 180 fokban állítható is. A sátortető szintén kivehető, én nyáron gyakran nem is használtam a kocsihoz, hanem helyette napernyőt használtam, így szellősebb volt a kocsi a melegben. Teljesen felnyitható nagy sátortető, melynek a hátulján az anyag lehúzózárazható, ilyenkor szellősebb a kocsi ill. ilyenkor lehet napellenzőnek használni nyáron, mert 180 fokban állítható. Ha rajta van a teljes tető, akkor annak a hátulján pakolózseb található. A babakocsi lapjára csukható össze.
Rengeteg képet készítettem a babakocsiról, kérésre szívesen küldök még. Imádtam ezt a babakocsit, szerintem sokoldalúan kihasználható, tisztítható..
A vételár tartalmazza önnek az ingyenes házhoz szállítást az ország területén belül !
Kérem érdeklődjön nálam, ha vételi szándéka van, mert máshol is hirdetem a babakocsit !
Köszönöm !

Jelenlegi ára: 26 775 Ft
Az aukció vége: 2020-11-26 23:43 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése