2022. június 13., hétfő

LEÁRAZTAM ! "STEWE" CLUJ MÁRKÁJÚ JGEHA NÉMET DRP 122 SZÁMÚ I VH KÖRÜLI PERSELYES ÓRA. MŰKÖDIK - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

"STEWE" CLUJ MÁRKÁJÚ NÉMET DRP 122 SZÁMÚ I VH KÖRÜLI PERSELYES ÓRA. MŰKÖDIK !
LEÁRAZTAM 4000 LEJJEBB MENTEM. RITKA LEHETŐSÉG !
Ötvenöt év gyűjteménye kerül előbb, utóbb „ kótyavetyére”. NEM FÉREK EL AZ ÍRÓASZTALOMON A SOK KINCSTŐL.
Ezért most ismét felteszek a gyűjteményemből egy pár darabot a Netre, annak reményében, hogy ezek a darabok is jó gyűjtői kézbe kerülnek. Ez amit most felteszek egy régi I VILÁGHÁBORÚ  béli Német STEWE" CLUJ MÁRKÁJÚ drb #122 számú perselyes ébresztőóra, hibátlan működőképes állapotban. Arany számlapja, mutatói hibátlanok. külső krómozott borításán korát igazoló patinával, hibákkel, sérülésekkel stb. Felhúzható, szépen jár, de pontossága, járás tartaléka nem ellenőrzött. Az ébreszőjét nem próbáltam mert annak az állítója hiányzik, ugymint a persely kulcsa is. Minezektől eltekintve, egy ritka, szép, különleges és érdekes gyűjtői darab.   Minden fémet kedvelő gyűjtő igényeit kielégíti. Jól néz ki az íróasztalomon ahol én használom, de bármely vitrinben megállja a helyét a különleges régiségek ezüsttárgyak közt is.   Mindennapi használathoz egy tisztítás, és beállítás ajánlott.
Aranyérme vagy ezüst 200 Ft cseréje is érdekel
KÖZEL SZÁZ ÉVES KORÁRA VALÓ TEKINTETTEL REÁ SEMMI FÉLE GARANCIÁT ADNI NEM TUDOK. NAPI HASZNÁLATHOZ EGY SZERVIZELÉS AJÁNLOTT.
EGY REÁLIS KP AJÁNLATOT MINDIG SZÍVESEN MEGFONTOLOK, DE KÉREM AZ ÁLMODOZÓ, ALKUDOZÓ,  ÍGÉRGETŐ, HITEGETŐ-HALOGATÓ, IDŐHÚZÓ, NEMFIZETŐ, SZERENCSELOVAGOK, A NEVETSÉGES ÉS SOKSZOR MÁR SÉRTŐ AJÁNLATAIKKAL KÉREM KERÜLJENEK, MERT NEM VAGYOK SZORULT ANYAGI HELYZETBEN.


Jelenlegi ára: 12 000 Ft
Az aukció vége: 2022-06-14 00:57 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése